هنرستان کاردانش تلاشگران میبد
آموزشی واطلاع رسانی
 
 
دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, :: 13:12 ::  نويسنده : مهدی ضمائری

 حضور پر شور و حماسی دانش آموزان هنرستان تلاشگران در تظاهرات سیزدهم آبان

 

 

**برای مشاهدی تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید**



ادامه مطلب ...


 

دو چهره از محرم وعاشورا
حماسه حسینی،کربلاو عاشورا دو چهره دارد چهره ای که در ظرف زمان ومکان خاص قرار داردو دیگری چهره ی تاریخی وجغرافیایی. . .

 



ادامه مطلب ...


نوبتی هم باشه نوبت دانش آموزان میبدی است .در راستای نشان دادن روحیه ایثار گری ومقاومت جوانان این مرز وبوم وبرای حفظ ارزشهایی که جوانان و دانش آموزان دهه 60 از خود بیادگار گذم دبیرستان وهنرستان بر گزار میشود این برنامه که مکمل در اشتند  چند سالی است که برنامه خوب و ارزش آفرین راهیان نور دانش آموزی در سراسر کشور برای دانش آموزان سال دوس آمادگی دفاعی دانش آموزان است هر سال با شکوهتر از سال قبل و با استقبال خوب دانش آموزان و اولیاء برگزار میشود. ومن خود که چند باری همراه این عزیزان بوده ام تایید مینمایم که در روحیه و طرز فکر عزیزان دانش آموز اثر سازنده داشته ودارد .

بله امسال این سفر روحانی وزیارتی از روز سه شنبه 14آبان آغاز خواهد شد وتا روز 17 آبان ادامه خواهد داشت (بازگشت) امید است اولیا گرامی در جهت ترغیب دانش آموزان فعال باشند.

به امید قدردانی و حفاظت از آرمانهای شهدایی که برای سرافرازی میهن وانقلاب واسلام از جان شیرین خود گذشتند.آمین



اولین جلسه شورای دبیران هنرستان تلاشگران با حضور اکثریت کادر ثابت وغیر ثابت هنرستان تلاشگران میبد در روز شنبه 4آبان 92 برگزار گردید. شایان ذکراست مسولین آموزش وپرورش از جمله جناب آقای سید حسین اسعدی ریاست اداره وموحدی فرو مجید زارع کارشناسان آموزشی اداره نیز این جلسه را مزین کرده بودند،و تصمیمات خوبی برای هرچه باشکوهتر کردن آموزشکاه تلاشگران اتخاذ شد.

***برای مشاهده ی ادامه ی تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید***



ادامه مطلب ...


در راستای اهمیت به امر شورا ومشورت دهمین انتخابات شورای دانش آموزی هنرستان تلاشگران در فضایی دوستانه وبه دور از رقابتهای رفاقت انداز برگزار شد و دانش آموزان مهدی ضمائری بعنوان ریس و نایب ریس مسلم غلامی  و منشی مهدی زارع انتخاب شدند. امید است با مشورت دیگر اعضای شورای دانش آموزی برنامه های آموزشی و پرورشی بهتر و هنرستانی شاداب تر داشته باشیم.



درباره وبلاگ


به وبلاگ هنرستان خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هنرستان کاردانش تلاشگران میبد و آدرس kardaneshtalashgaranmeybod. LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 53324
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

Alternative content