هنرستان کاردانش تلاشگران میبد
آموزشی واطلاع رسانی
 
 
پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, :: 12:48 ::  نويسنده : مهدی ضمائری

 مراسم روز درختکاری با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش میبد ،دانش آموزان و جمعی از مسئولان شهرستان میبد در آموزشگاه مهر و خرد ایران زمین برگزار شد.

روز درختکاري بهانه‌اي است  تا با كاشت درخت اين نماد زيبا و با شكوه طبيعت قدمي براي حفظ محيط زيست  برداشته  و آنرا احياء کنيم .

 

روز 15 اسفند در كشور عزيزمان هر ساله به عنوان روز درختكاري نام نهاده شده است و از روز 15 تا 21 اسفند به عنوان هفته منابع طبيعي نام نهاده 

مي شود .



 همايش يك شنبه شبهاي فرهنگي آموزشي پيش گيري از آسيب هاي اجتماعي با همت اداره بهزيستي شهرستان و مديريت آموزش و پرورش در سالن آمفي تئاتركانون شهيد رجايي برگزار گرديد.

 

 

يك شنبه بازار روانشناسي با همت اداره بهزيستي شهرستان و مديريت آموزش و پرورش در سالن آمفي تئاتركانون شهيد رجايي با حضور 850 نفر ازهمكاران فرهنگي و اولياي دانش آموزان تعدادي از مدارس شهرستان برگزار گرديد.

 

 

گفتني است سخنران اين مراسم دكتر محمد حسين فلاح عضو هيئت علمي دانشگاه و يكي از برجسته ترين مشاوران استان يزد بود كه در مورد شيوه هاي همسرداري، فرزند پروري و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي سخنراني نمودند.



دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, :: 14:11 ::  نويسنده : مهدی ضمائری

 بمناسبت دهه ی فجر و شهادت حضرت معصومه (س) خواهر گرامی علی بن موسی الرضا مراسمی در آموزشگاه تلاشگران در روز دو شنبه 21 بهمن ماه 92 برگزار گردید .

در این مراسم با شکوه ابتدا زیارت عاشورا توسط معاون پرورشی اقای مجید برزگر  قرائت شد و در پی آن حجة الاسلام دشتی از سازمان تبلیغات اسلامی در جلسه برسی و پاسخ بنام گفتمان دینی شرکت داشتند و در پایان با اهداء یک جلد کلام ا... مجید به 30 نفر از دانش آموزان برگزیده هر رشته از نفر اول تا سوم جوایزی اهداء شد و آخر مراسم در ساعت 10 صبح به پایان رسید .

 

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ هنرستان خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هنرستان کاردانش تلاشگران میبد و آدرس kardaneshtalashgaranmeybod. LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 53324
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

Alternative content